- 1 名前:久太郎 ★:2018/12/24(月) 11:39:21.30 ID:CAP_USER9.net
サッカー元日本代表で豪メルボルン・ビクトリーに所属する本田圭佑が23日、ツイッターに動画を投稿。サンタクロースに扮(ふん)して、スポーツ店でサプライズを仕掛ける様子を収めた。
バスルームでサンタクロースの衣装と白いカツラ、ひげを装着。サングラスをかけて向かった先は、とあるスポーツ用品店だった。
店内をうろつき、陳列されている子供用のユニホームジャージーにこっそりサイン。店を出ると「しー!」とばかりに口の前に人さし指1本を立てて秘密をお願いした。ツイッター本文には「できた。明日に続く…メリークリスマス!」と投稿した。
本田からのサプライズプレゼントを手にするのはだれか…。買った本人にしか分からないとみられるが、コメント欄には「サンタさんに成りきってもケイスケホンダですね」「歩き方が本田さんです」と指摘されていた。
参考動画
https://twitter.com/kskgroup2017/status/1076786332477706240
(deleted an unsolicited ad)
- 3 名前:久太郎 ★:2018/12/24(月) 11:40:28.09 ID:CAP_USER9.net
>>1
引用元
https://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20181223-00000111-dal-socc
引用元:http://hayabusa3.2ch.sc/test/read.cgi/mnewsplus/1545619161
- 4 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:40:53.72 ID:VFvZDOhN0.net
もらった子供のガッカリ具合を想像すると胸が痛むわ
- 5 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:41:33.24 ID:8CJjFUZa0.net
子供「なんじゃこの落書き。こんなのあったら練習で使えないじゃん…」
- 6 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:41:39.55 ID:llwaRTyn0.net
あざとい(ネガティヴな意味で)
- 7 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:41:59.10 ID:gI9/kAUy0.net
店のものに落書きして普通に犯罪だろこれ
- 11 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:42:45.13 ID:pkpojY5U0.net
ホンディのこういうところが好きなんよ
- 13 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:43:30.53 ID:tlBL5bF/0.net
日本人しかいいねと返信してなくてワロタ
- 15 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:44:55.50 ID:ohoUMLA10.net
のしのし歩く感じは本田だなw
- 18 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:48:14.92 ID:pOXojSoN0.net
歩き方で本田だって分かるってリプライ飛ばされまくってるなw
- 20 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:50:30.47 ID:DtiWe2bw0.net
まだ自分が求められてるとでも思ってるの?
- 22 名前:名無しさん@恐縮です:2018/12/24(月) 11:54:34.24 ID:MI3nHJ3C0.net
なお、弁償を請求されたって言うオチは?
ワールドサッカー ウイニングイレブン 2014 蒼き侍の挑戦 - 3DS
have contact pages. Inside my current startup I've come across many requests… in the pizza delivery guy letting
us know he was at the front end door to potential investors looking to
communicate with these management team.
If you're setting increase your contact page (and receiving the traffic volume of an local
restaurant) you will possibly not want to think about how to handle your contact requests when traffic increases.
Nevertheless, you should.
Consider starting automation that alerts support, sales or another stakeholders
as part of your company when an e-mail request comes through.
You can create a dropdown field in an application for forms
of contact requests. You may put in place logic in the majority of marketing automation platforms that
sends email alerts to the appropriate resource inside
your startup based on the type of request the viewer selects.
I'd been buried with contact requests once we launched beta.
Being a cloud-based product I saw many product
support requests. And then we mapped form submissions
on our contact page to produce support tickets in Zendesk.
Make sure that you set up redundancies so contact requests (important ones!) don't
get lost in one particular recipient's inbox. You possibly can alert multiple recipients, create reminder emails, or
trigger automatic replies to contact requests with information that might solve their problem.
This is all a breeze to put together with all-in-one marketing platforms like HubSpot.