- 1 名前:ほニーテール ★:2018/09/27(木) 08:55:07.70 ID:CAP_USER9.net
<ブンデスリーガ:デュッセルドルフ1-2レーバークーゼン>◇26日◇デュッセルドルフ
MF宇佐美貴史が所属するデュッセルドルフは、ホームでレーバークーゼンに1-2で敗れた。
前半は0-0で折り返したが、後半に入りFWフォランドに2ゴールを奪われ、同ロスタイムにFWヘニングスがPKを決めたが届かなかった。
3試合連続でベンチ入りの宇佐美は、0-2とリードされた後半29分から今季公式戦初出場。右MFに入り、同37分にはDFギーセルマンとのタイミングの良いワンツーを見せ、同42分にはDFにブロックされたものの、左からのカットインでミドルシュートを放ったが不発に終わった。
「追い上げていく中で勢いづかせるようなプレーをできれば」とピッチへ入ったが、結果的にはゴールを決めることはできなかった。「良いシーンが1本あったり。シュートもブロックされましたけど、ああいう風に、中に入って(シュートを打つ)とか。ボールに触る機会も少なくなる中で、そういうコンビネーションであったり、アイディアであったり、仕掛けであったりというバリエーションを攻撃面でもやっぱり出していきたい。そこをもっとアピールしていかないといけない」と課題を挙げた。
ようやく今季の第1歩を踏み出せた。「出ないとやっぱり積みあがっていかないものもある。日頃から常に続けていくしかないと思います。どんな状況になっても」とうなずいた。
デュッセルドルフは1勝2分け2敗の勝ち点5で13位。(鈴木智貴通信員)
https://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20180927-00343662-nksports-socc
引用元:http://hayabusa3.2ch.sc/test/read.cgi/mnewsplus/1538006107
- 10 名前:名無しさん@恐縮です:2018/09/27(木) 09:17:32.85 ID:MeY5wj0t0.net
自己評価だけなら世界でも五指に入ってるレベル
- 14 名前:名無しさん@恐縮です:2018/09/27(木) 09:21:26.56 ID:XOewN7Hz0.net
海外で何も残さないまま引退しそう
- 20 名前:名無しさん@恐縮です:2018/09/27(木) 09:41:18.35 ID:D6Fx4CBa0.net
19歳くらいの選手なら言っていいコメント。残念すぎる
- 26 名前:名無しさん@恐縮です:2018/09/27(木) 11:37:20.47 ID:n90YfeuWO.net
何かあったら困るのはわかるけれど、積極的に使うべき。
- 28 名前:名無しさん@恐縮です:2018/09/27(木) 11:40:04.00 ID:VXb70RBg0.net
かわいい嫁さんと処女の頃から付き合ってるだけで超勝ち組
- 29 名前:名無しさん@恐縮です:2018/09/27(木) 11:50:41.16 ID:K212IO070.net
ドリブルデザイナーのレッスン受けたら新境地開けるんじゃね?
- 37 名前:名無しさん@恐縮です:2018/09/27(木) 13:07:24.72 ID:tY7mtnQn0.net
手っ取り早いのは声を出して注意を惹きつけること。
- 49 名前:名無しさん@恐縮です:2018/09/27(木) 14:44:56.18 ID:BGYncu//0.net
若手だったらこういう課題を言い訳に出来たんだろうけどね
Websites ranging in dimensions and sophistication originating from
a local restaurant to the Fortune 500 company, have contact
pages. Inside my current startup I've come across a wide range of requests… through the
pizza delivery guy letting us know he was at the cab end
door to potential investors looking to communicate with this management
team.
When you are setting up your contact page (and getting
the traffic volume on the local restaurant) you will possibly
not be considering how to deal with your contact requests when site traffic increases.
But the truth is should.
Look at setting up automation that alerts support, sales as well as other stakeholders
within your company when a communication request
comes through. You could make a dropdown field in a questionaire for sorts of contact requests.
It is possible to set up logic practically in most marketing automation platforms that sends email alerts to the right resource with your startup according to the type of request the viewer
selects.
I used to be buried with contact requests if we launched beta.
Like a cloud-based product I saw many product support requests.
Therefore we mapped form submissions on our contact page to develop support tickets in Zendesk.
You should arrange redundancies so contact requests (important ones!) don't explore a particular recipient's inbox.
It is possible to alert multiple recipients, create reminder emails, or
trigger automatic replies to contact requests with information that might solve their
problem. This is actually very easy to create
with all-in-one marketing platforms like HubSpot.